Eğitim CRM
Bireysel veya kurumsal eğitime odaklanan eğitim sağlayıcıları için tasarlanmıştır.
Eğitim CRM Size Nasıl Yardımcı Olur?
Bir Eğitim Sağlayıcısının işlerini yürütmesi için gereken her şeyi yönetir: Leadleri ve Contactları Yönetme, Fırsatları İzleme, Faturalandırma ve Ödemeleri Kaydetme, Kayıtlar, Kursları ve Eğitmenleri Yönetme, Web Siteniz, E-posta sistemi ve Sosyal Medya ile Entegrasyon becerisi ile Faaliyetleri İzleme kanalları.
Eğitim CRM Özellikleri
Lead Yakalama, Olgunlaştırma ve Nitelendirme
Web sitesinden, sosyal medyadan, e-posta gelen kutusundan Leadlerinizi yakalayın. Web sitesi ziyaretçilerinizi izleyin, sohbet edin ve onları Lead olarak dönüştürün. Otomatik yanıtlayıcılar aracılığıyla Damla Pazarlamayı kurun.
Teklif ve Fatura Oluşturma
CRM’den bir Teklif oluşturun. Bir Teklifi Faturaya dönüştürün ve ödemeyi kaydetmeye başlayın.
Kayıtları Yönetme
Hangi adayın hangi kursa kaydolduğunu belirleyin. Kurs sonucunu ve sonraki önerilen kursu yakalayın.
Kurslar ve Eğitmenler
Başlangıç ve bitiş tarihi, kapasite, ders süresi, sınıf odası, eğitmen adı ile kurs ayrıntıları bilgilerini edinin. Verilen derslerle eğitmen profilini kaydedin.
Satıcılar ve Satınalma Siparişleri
Satıcıları ve irtibat kişilerini yakalayın. Kitaplar ve diğer kurs materyalleri için satın alma siparişlerini kaydedin.
E-posta ve Sosyal Medya Kampanyalarıyla Kurs Tanıtımı
Kampanyalar oluşturun ve CRM içerisinde Kampanya Sonucunu takip edin.
Paketler ve Özellikler
Eğitim CRM
- İşletmeniz İçin Etkili Özelleştirme
- Satış Gücü Otomasyon Modülleri
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları
- Etkili İş Akışları ve Taslak
Eğitim CRM
- İşletmeniz İçin En İyi Özelleştirme ve Otomasyon
- SFA(Satış Gücü Otomasyonu) Modülleri + Daha Fazlası
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları + Zoho Analytics
- Gelişmiş İş Akışları ve Taslak