Gayrimenkul CRM
Tek bir platformdan mülkleri yönetin ve anlaşmaları izleyin, tüm leadleri ve ilgili kişileri tek bir yerde toplayın ve etkileşimleri kaydedin.
Gayrimenkul CRM Nasıl Yardımcı Olur?
Satış sonrası lead, contact ve deal süreçlerinizi yönetmenize yardımcı olur. Leadlerinizi bir çok kanal (sosyal medya, kampanyalar vb.) İle oluşturabilir, ardından Emlak sektörü için en iyi deneyimlerle anlaşma sürecinizi takip edebilirsiniz. Satış sonrası ödemeleri oluşturarak müşterilerinizin müşteri memnuniyetini takip edebilirsiniz.
Gayrimenkul CRM Özellikleri
Gelişmiş Kontrol Paneli İle Kolay Kullanım
Bir işi doğrudan CRM Ana Sayfasından yürütmenize yardımcı olarak hayatınızı kolaylaştırır.
Lead ve Contact Yönetimi
Satış süreci Lead oluşturma ile başlar. Lead oluşturmak ve bu Leadleri yönetmek istediğinizde, Leads modülünden yararlanabilirsiniz.
Güçlü Satış Anlaşmaları Yönetimi
Güçlü işlem yönetimi araçları, satış aşamalarının izlenmesini ve yönetilmesini kolaylaştırır!
Müşteri Ziyareti Yönetimi
Müşteri Ziyaret Modülü ile anlaşma sürecinde, potansiyel müşteriniz ile tüm randevuları takip etmek için müşteri ziyaret kayıtları oluşturabilirsiniz.
Basitleştirilmiş Takip Sistematiği
Takip görevleri, satış döngüsünün her aşamasında otomatik olarak oluşturulur. Bunları ekip üyelerinize atayabilir veya güncelleyebilirsiniz: hepsi tek bir tıklamayla.
Kolay Mülk Yönetimi
Emlak Ofisleri için binlerce mülkle ilgilenmek, bilgilerini kaydetmek ve durumlarını takip etmek her zaman bir sorun olmuştur. Bu sorundan kolayca kurtulun!
Paketler ve Özellikler
Gayrimenkul CRM
- İşletmeniz İçin Etkili Özelleştirme
- Satış Gücü Otomasyon Modülleri
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları
- Etkili İş Akışları ve Taslak
Gayrimenkul CRM
- İşletmeniz İçin En İyi Özelleştirme ve Otomasyon
- SFA(Satış Gücü Otomasyonu) Modülleri + Daha Fazlası
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları + Zoho Analytics
- Gelişmiş İş Akışları ve Taslak