Müşteri Hizmetini Şirketinizin Kalbine Yerleştirin

Bize Ulaşın

İşletmeniz için en iyi çözümü bulun

    Ad *

    Telefon Numarası *

    Şirket Adı *

    E-Posta Adresi *

    Müşterilerinizin Yardım Masanızdan Zamanında Verilecek Destekle Memnun Kalmasını Sağlayın

    Müşteriler, soruları veya sorunları olduğunda Yardım Masası ile iletişime geçerler. Şirketten bir çalışan daha sonra soruyu müşterinin memnuniyetine yöneltir. Gerçekte, ihtiyacınız olan tek şey, biraz yardıma ihtiyaç duyduğunuzda bir şirketten birine ulaşmanın iyi kolaylaştırılmış bir yoludur.

    Yardım Masası yazılımı, birden çok kanaldaki tüm müşteri görüşmelerinizi tek bir yerde takip eder, böylece yardım masası ekibiniz müşterilerinizi daha iyi ve daha hızlı destekleyebilir. Bulut tabanlı bir yardım masası yazılımı, müşterilerden aldığınız mesajlar ve ekibinizin nasıl performans gösterdiğiyle ilgili gerçek zamanlı öngörüler elde etmenize de yardımcı olur.

    Bulut Tabanlı Bir Yardım Masası Yazılım Paketi Sizin İşinize Nasıl Uygun Olabilir?

    Büyük ya da küçük her işletme %100 müşteri memnuniyeti elde etmeye çalışır. Çevrimiçi yardım masası yazılımı gibi güçlü bir araç, müşteri şikayetlerinin zamanında ele alınmasına yardımcı olduğu ve temsilcilerin rutin görevleri otomatikleştirerek zamandan tasarruf etmesini sağladığı için bu hedefi ulaşılabilir kılar.

    Küçük İşletmeler İçin

    Küçük ve orta ölçekli işletmeler için, yardım masası çağrı yazılımı, sınırlı kaynakları en iyi şekilde kullanmanıza yardımcı olabilir.

    Bir yardım masası biletleme yazılımı, SSS’ler, “Nasıl Yapılır” makaleleri ve daha fazlasını içeren kendi Bilgi Tabanınızı kurmanıza olanak tanır. Bu şekilde, temsilcileriniz gerçekten ilgilenmeleri gereken biletlere odaklanabilir. Müşterilerinizi, müşteri destek merkezinizi aramadan önce yardım masası aracınızı kullanarak ihtiyaç duydukları yanıtları bulmaları için güçlendirebilirsiniz.

    Günlük görevleri otomatikleştirin, böylece personeliniz bir yardım masası yazılımı kullanarak kapanış için daha fazla müşteri talebinde bulunarak vaktini daha etkin kullanabilir. Destek taleplerini doğru temsilcilere yönlendirmek için otomatik atama kuralları oluşturun. Sorunları yükseltmek için Hizmet Seviyesi Anlaşmaları oluşturun. Aracıları ve müşterileri sorunlarının ilerleyişi hakkında güncel tutmak için bildirim kuralları ayarlayın ve uyguladığınız herhangi bir bilet üzerinde rutin görevleri gerçekleştirmek için makrolar yazın.

    Yardım masası yazılımı, 7/24 bir masaya bağlı kalmadan her şeyden haberdar olmanızı sağlayan mobil uygulamalarla birlikte gelir. Mobil uygulamaları kullanarak, biletler hakkında anlık güncellemeler alabilir, müşteri bilgilerini görüntüleyebilir ve anında yanıt verebilirsiniz.

    Kurumsal İşletmeler İçin

    Kuruluşlar için, bir yardım masası yazılımı darboğazları tespit edebilmeli ve yönetime müşteri destek sistemi hakkında daha iyi fikir verebilmelidir.

    Yardım masası yazılımınızı ihtiyaçlarınıza göre özelleştirerek kişiselleştirebilirsiniz. Müşterilerinizin ilgisini çekecek olanları oluşturmak için bilet formlarının, e-postaların ve bildirimlerin şablonlarını değiştirebilirsiniz. Yardım masası çağrı yazılımı, oluşturmadan tamamlanmaya kadar bir biletin durumunu tanımlamanıza olanak tanır.

    Siz büyüdükçe ekibinizin süreç akışına uyması zorlaşır. Yardım masası yazılımının sunduğu güçlü süreç otomasyonu ile tüm dahili süreçlerinizi yardım masanızda kurabilir, otomatik olarak uygulayabilir ve gecikmelere neden olan darboğazları anında tespit edebilirsiniz. İyi bir yardım masası biletleme aracı, süreçlerinizin yolunda gitmesini sağlar.

    Tanımlama gecikmeleri ilk adımdır. Sorunu çözmek için gecikmeye neyin neden olduğunu bilmeniz gerekir. Yardım masası yazılımınızın raporlama ve analiz bölümü yardımınıza bu aşamada yetişir. Özelleştirilebilir gösterge tabloları ve raporlarla çoğu biletleme aracı, raporları gelen kutunuza düzenli olarak planlamanıza olanak tanır, böylece her işlevi takip edebilir, verileri gözden geçirebilir ve doğru zamanda doğru kararlar verebilirsiniz.

    Bir yardım masası yazılımı yalnızca mevcut müşteri destek hedeflerinize yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda gelecekteki süreçlerinizi de basitleştirir. Sezgisel sohbet botları ve Yapay Zeka özellikleri, sisteminizin beslediği verilerden öğrenir ve karşılığında müşterilere yardıma ihtiyaç duyduklarında yanıt verir, günlük bilet trafiği istatistiklerinde olağandışı modeller olduğunda yöneticileri bilgilendirir. Müşteri temsilcilerinin işlerini buna göre önceliklendirmesine yardımcı olmak için her biletteki müşteri duyarlılığını analiz eder.

    Tüm İhtiyaçlarınız İçin Yegane Durak

    15 Gün Ücretsiz Deneme. Kredi kartına gerek yok.

    Bir Yardım Masası Destek Yazılımının Temel İşlevleri Nelerdir?

    Çoğu şirket, müşterilerine bir e-posta adresi ve / veya ücretsiz bir telefon numarası verir. Müşteriler yardıma ihtiyaç duyduklarında bunlar aracılığıyla şirkete ulaşabilirler. Yardım masası yazılımı, bunu olabildiğince otomatik hale getirir.

    Genel olarak, müşteri hizmetleri yardım masası yazılımı en az 3 parçadan oluşur ve bu 3 işlevle birlikte bu 3 işlev masanın işlemlerine yardımcı olur.

    Yardım Masası Çözümlerimizden Edineceğiniz Faydalar

    • Daha yüksek verimlilik

    • Destekte dil engellerinden kaçınmak için çoklu dil özellikleri

    • Yerinden bir müşterinin masaüstüne erişim için uzaktan destek sağlayarak destek artırımı

    • Akıllı bir raporlama sistemi ile kaynakların verimli bir şekilde yönetimi

    • Son kullanıcıların olay ve sorunlarını hızla çözme yeteneği

    • Eyleme dönüştürülebilir veriler hakkında bilgi edinme

    • Daha hızlı dönüş süresi ve çözüm oranı

    Bize Ulaşın

    Dünyayı Kötü Müşteri Hizmetlerinden Kurtarın

    Destek operasyonlarınızı birleştirmek, yanıt sürelerini kısaltmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için Şimdi Bize Ulaşın.

    Bize Ulaşın