Poliklinik CRM
Tüm işlerinizi tek bir yerden kontrol eden platform.
Poliklinik CRM Nasıl Yardımcı Olur?
İşletmenizdeki departmanları, doktorları, personeli yönetmenize yardımcı olur. Tüm hastalarınızın ayrıntılarını, testlerini, ilaçlarını vb. tek bir platformda toplayın. Kolayca fatura oluşturun ve hastalarınızın memnuniyetini takip edin.
Poliklinik CRM Özellikleri
Hasta Takibi
Görevler, etkinlikler, çağrılar oluşturun, etkinliklere karşı hatırlatıcılar ayarlayın, başkalarına görevler atayın, iş akışı aracılığıyla görevler oluşturun, sınırsız not alın.
Fatura Oluşturma
Faturaları CRM’den dönüştürün ve ödemeyi kaydetmeye başlayın.
Doktorlar ve Hastalar
Başlangıç ve bitiş ziyaretleri, ilaç kullanım tarihleri ile hasta ayrıntılarını kaydedin.
Tüm hastaları ilgili doktor profiline kaydedin.
Fiyat Listeleri ile İlaçlar
İlaç ve ilaç listeleri oluşturun veya içe aktarın, her ilaç için fiyat listesi tanımlayın, ilaç veya ürünler için mevcut indirim oranını tanımlayın.
Hasta Ziyaret Yönetimi
Hasta ziyaret modülü ile tedavi sürecinde doktorlar, hastalarıyla tüm randevuları takip etmek için hasta ziyaret kayıtlarını oluşturabilirler.
Satıcılar ve Satın Alma Siparişleri
Satıcıları ve bağlantılarını yakalayın.
İlaç ve diğer malzemeler için satın alma siparişlerini kaydedin.
Paketler ve Özellikler
Poliklinik CRM
- İşletmeniz İçin Etkili Özelleştirme
- Satış Gücü Otomasyon Modülleri
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları
- Etkili İş Akışları ve Taslak
Poliklinik CRM
- İşletmeniz İçin En İyi Özelleştirme ve Otomasyon
- SFA(Satış Gücü Otomasyonu) Modülleri + Daha Fazlası
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları + Zoho Analytics
- Gelişmiş İş Akışları ve Taslak