Satış Ofisi CRM
Ekibinizi, bağlantılarınızı yönetmek, sizin ve ekip faaliyetlerinizi izlemek için mükemmel bir araç.
Satış Ofisi CRM Nasıl Yardımcı Olur?
Ekibinizi yönetmenize ve tek bir platformdan anlaşmaları izlemenize yardımcı olur. Tüm ajansları ve satış temsilcilerini tek bir yerde yakalayın ve etkileşimleri kaydedin. İşinizi doğrudan CRM gösterge tablolarından yürütmenize yardımcı olarak hayatınızı kolaylaştırır.
Satış Ofisi CRM Özellikleri
Ziyaretçileri Takip Etme
Web sitesi ziyaretçilerini gerçek zamanlı takip edin, hangi sayfalara göz attıklarını bilin, onlarla sohbet edin ve onları lead olarak dönüştürün, sohbet transkripti CRM içine kaydedilir, ziyaret detayları CRM içine kaydedilir.
Tek Tıkla Ön Tanımlı E-mailler Gönderme
Fatura, mülk detayları, özel marka şablonları oluşturun, tek tıkla müşterilere gönderin.
Tüm Etkileşimler Tek Bir Yerde
E-postalar, telefon (VoIP) uygulamaları, görevler, etkinlikler, aramalar ve notlar veya sesli notlar, sohbet metni, hepsi tek bir yerde.
Tüm Anlaşma Süreçlerini Yönetme
Kaç anlaşmanın hangi aşamada olduğunu, kimin hangi rolü oynadığını, fırsat kapanış tarihini takip edin.
Müşterileri Takip Etme
Görevler, etkinlikler, çağrılar oluşturun, etkinliklere karşı hatırlatıcılar ayarlayın, başkalarına görevler atayın, iş akışı aracılığıyla görevler oluşturun, sınırsız not alın.
Fiyat Listeli Satılabilir Ürünler
Ürün ve ürün listeleri oluşturun veya içe aktarın, Her ürün için fiyat listesi tanımlayın, Ürünler için mevcut indirim oranını tanımlayın.
Paketler ve Özellikler
Satış Ofisi CRM
- İşletmeniz İçin Etkili Özelleştirme
- Satış Gücü Otomasyon Modülleri
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları
- Etkili İş Akışları ve Taslak
Satış Ofisi CRM
- İşletmeniz İçin En İyi Özelleştirme ve Otomasyon
- SFA(Satış Gücü Otomasyonu) Modülleri + Daha Fazlası
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları + Zoho Analytics
- Gelişmiş İş Akışları ve Taslak