STK CRM
A’dan Z’ye tüm STK süreçlerini başlatmak için doğru sistem.
STK CRM Nasıl Yardımcı Olur?
Kuruluşun operasyonlarını yürütmesi için gereken her şeyi halleder. Leadler ve abonelerin ayrıntılarını yönetir, girişimi ve ekipleri yönetir. Her takım için faaliyetleri ve inisiyatif veya olaylardaki tüm ortak kişileri takip eder. Web sitesi, e-posta sistemi ve sosyal medya kanalları ile entegredir.
STK CRM Özellikleri
Kolay Girişim, Etkinlik Yönetimi
STK’lar için yüzlerce girişimi ve olayları ele almak, bilgilerini kaydetmek ve durumlarını izlemek her zaman bir sorun olmuştur.
Heryerden Lead Oluşturma
Web sitesi iletişim formu, doğrudan e-posta gelen kutusundan, Excel, Facebook, Twitter, tüm sosyal medya platformlarından içe aktarım.
E-posta ve Sosyal Medya Kampanyalarıyla Etkinlikleri Tanıtım
CRM içerisinde kampanya sonucunu ve anketi takip edin.
Anında Takip
Görevler, etkinlikler, çağrılar oluşturun, etkinliklere karşı hatırlatıcılar ayarlayın, başkalarına görevler atayın, iş akışı aracılığıyla görevler oluşturun, sınırsız not alın.
Tüm Etkileşimler Tek Bir Yerde
E-postalar, Telefon (VoIP), Görevler, Etkinlikler ve Notlar, Sohbet metni, hepsi tek bir yerde.
Daha İyi İletişim Yönetimi
Herhangi bir STK’nın nihai amacı, iyi bir deneyim yaratmaktır. STK CRM, gelişmiş iletişim yönetimi özelliği ile bu hedefi ulaşılabilir kılmaktadır.
Paketler ve Özellikler
STK CRM
- İşletmeniz İçin Etkili Özelleştirme
- Satış Gücü Otomasyon Modülleri
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları
- Etkili İş Akışları ve Taslak
STK CRM
- İşletmeniz İçin En İyi Özelleştirme ve Otomasyon
- SFA(Satış Gücü Otomasyonu) Modülleri + Daha Fazlası
- CRM: Raporlar, KPI, Gösterge Tabloları + Zoho Analytics
- Gelişmiş İş Akışları ve Taslak